Головна Статті Питання-Відповідь Авторам Контакти

Збільшення м'язів рук

Коментарі: 166 Поради до статті Обговорення статті Джерело:
У цій статті ми пропонуємо Вам ознайомитися з комплексом вправ, метою яких є збільшення м'язів рук - біцепса, трицепса, передпліччя.

Згинання рук з штангою стоячи

Мета: спільне збільшення розмірів біцепсів.

Ця вправа сприяла розвитку масивних рук більшою мірою, чим будь-який інший рух. Тримаєте гриф хватом ледве більше ширина плечей, і притискуйте лікті ближче до торсу у міру того, як ви за рахунок згинання рук піднімаєте те, що обтяжило вгору, поки він не опиниться під вашим підборіддям.

Існують два що відрізняються один від одного стилю виконання цієї вправи: точний (ніякого відхилення тіла назад в ході руху, старт з повністю випрямленого положення рук, невикористання ніякого руху тілом, або "розгону снаряда"), і стиль "читінгу" (підйом снаряда за рахунок перетворення вашого торсу на якийсь маятник, на допомогу якого у вигляді інерції може вважатися ваша штанга). Обидва ці методу працюють, і самі процвітаючі спортсмени отримують якнайкращі результати, виконуючи як мінімум перші 9 або 11 повторень в "точному" стилі, а потім завершуючи найжорсткіші, останніші 3 або 4 повторення з "читінговим" рухом.

Тренер Вінс Жиронда винайшов свій власний стиль виконання згинань рук з штангою. Він називав його "згинанням-тягою уздовж торсу". У основі, ви утримуєте гриф штанги хватом ледве більше стандартного, і "протягуєте" гриф вгору уздовж торсу, замість того, щоб просто згинати руки і відводити їх від торсу. Після того, як ви піднімаєте гриф як можна вищий, ви опускаєте його так само, і повторюєте.

Згинання рук з гантелями сидячи на похилій лаві

Мета: розтягання біцепсів і спільний їх розвиток.

Лягаєте спиною на похилу лаву, поставлену під кутом близько 45 градусів. Утримуйте в опущених вниз руках дві гантелі. Не має ніякого значення, зачинаєте ви це рух з долонями, оберненими всередину, або оберненими вгору. Єдиною відмінністю тут буде те, що передпліччя більше включаються в гру, коли долоні обернені всередину.

Утримуйте вашу потилицю на лаві, і піднімайте вгору обидві гантелі одночасно. Ваш таз не повинен підніматися з лави ні в одній фазі цього згинання рук, оскільки це допомагало б біцепсу піднімати те, що обтяжило вгору і в деякій мірі знімало б навантаження з нього.

Як тільки гантелі досягають рівня плечей, опускайте їх, і повторюйте рух. Деякі спортсмени фактично додатково напружують свої біцепси в кінці згинання, коли гантелі виявляються на рівні плечей. Це просто ще один спосіб максимізації інтенсивності, і від вас повністю залежить те, чи вважатимете за краще ви удаватися до нього.

Концентровані згинання рук

Мета: збільшення висоти біцепсів.

Візьміть гантель в праву руку і сядьте на край лави. Вправляйте по черзі кожну руку, спираючи її лікоть об внутрішню поверхню стегна (ледве вище за коліно). Упріться правим ліктем в стегно ледве вище за коліно і випрямите праву руку. Зачинайте згинати праву руку в лікті, піднімаючи гантель вгору, до плеча. Повільно згинайте вгору випрямлену вниз руку, а потім опускайте кисть з тією ж самою швидкістю. Навмисно концентруйтеся на м'язах біцепса, тоді як вони скорочуються всякий раз, коли гантель піднімається вгору. З верхньої крапки повільно повертайтеся в початкове положення. Зіпріться гроном невправової руки на вільне стегно. Негайно після роботи однією рукою виконаєте рівне число повторень іншою рукою.

Арнольд Шварценеггер використовує іншу версію цього згинання, ту, яка, на його думку, внесла більший вклад до його монументальних розмірів і піку біцепсів, чим будь-яка інша вправа. Він поміщає гроно однієї руки на низький табурет або лаву для вправ, тримаючи в іншій, руці, що звисає вниз, гантель. Арнольд підкреслює необхідність утримувати плече нижче в ході виконання цієї вправи. Цей рух "дістає" біцепси дійсно в дуже незвичайній манері. Вам може потрібно декілька тренувань, щоб розвинути "відчуття" цієї вправи, але, як тільки ви цього доб'єтеся, ви отримуватимете з нього величезну користь.

Віджимання в тренажері

Мета: збільшення товщини трицепсів.

Прийміть положення упору на руках. На початку вправи руки мають бути прямими. Потім, згинаючи руки в ліктях, повільно опускайтеся якнайнижче. Випрямляючи руки, повертайтеся в початкове положення. Платформа рухатиметься разом з вами, переймаючи на себе частку вашої ваги. Для кожного нового сету зменшуйте вагу, яка бере на себе платформа.

Почергове згинання рук з гантелями

Мета: дія на біцепси кожної руки поокремо.

Ця вправа користується великою популярністю серед чемпіонів-бодібілдерів. Воно опрацьовує біцепси більш безпосередньо, ніж згинання двох рук з гантелями, оскільки воно запобігає небажаному нахилу торсу назад, або читінг.

Виконуйте рух, сидячи прямо, і спочатку піднімаючи одну гантель. Потім, у міру того, як ви опускаєте її, зігніть іншу руку з гантеллю. Опускайте руки повільно, і не розганяйте гантелі за рахунок якого-небудь додаткового руху тіла.

Згинання рук з гантелями стоячи

Мета: формування біцепсів і додання ним чіткості.

Прийміть зручне положення, стоячи на ширині ступень приблизно 45 див. Тримаючи гантелі в обох руках, одночасно згинайте руки з гантелями, поки ті, що обтяжили не опиняться поблизу ваших плечей. Зачинайте з направленими всередину долонями. У міру того, як ви піднімаєте ті, що обтяжили, провертайте ваші кисті так, щоб долоні виявилися оберненими вгору. Повільно опустите гантелі, і повторюйте.

Згинання рук на лаві Ськотта

Мета: збільшення довжини біцепсів і розвиток їх нижньої частки.

Треба зайняти позицію на лаві Ськотта парті з вашими руками на поверхні цієї лави. Тримаєте в руках або штангу, або пару гантелей. Згинайте руки, повільно піднімаючи те, що обтяжило до підборіддя. Не "відбивайте" вагу, коли руки опиняються у випрямленому положенні. Піднімайте те, що обтяжило і повторюйте.

Згинання рук з гантелями лежачи на горизонтальній лаві

Мета: спільне збільшення біцепсів і особливо їх висоти.

Ця вправа виконується на лаві. Вправа виконується так само, як згинання рук з гантелями на похилій лаві, за винятком того, що лава знаходиться в горизонтальному положенні. Більшості людей середнього зростання або трохи вище зростанням знадобиться відносно висока лава, так щоб гантелі не ударялися об підлогу в нижній позиції цього згинання рук.

Ви можете виявити, що ця вправа надмірно навантажує ваші руки через незвичайну позицію. Тому рекомендується зачинати цю вправу відносно легкими вагами.

Візьміть гантелі в обидві руки і лягаєте на спину. У вихідній позиції руки опущені вниз, кисті повернені долонями вперед.Згинаючи руки в ліктях, піднімайте гантелі по сторонах тулуба до рівня грудей. Повільно повертайтеся в початкове положення.

Жим лежачи на лаві вузьким хватом

Мета: розвиток трицепсів.

Це вправа сьогодні у великому фаворі. Багатьом воно дає більший розвиток трицепсів, чим будь-яка інша вправа. Ляжіть навзнак на горизонтальну лаву, ступні стійко розташуєте на підлозі. Зніміть досить важку штангу із стійок, або попросите партнера подати її вам. Використовуйте вузького хвата, так щоб ваші кисті опинилися на відстані тільки 5-9 див. Утримуючи лікті ближче до вашого торсу, опустите те, що обтяжило до нижнього обріза вашої грудної кісті, і негайно вичавіть його вгору. Якщо вам в новинку це або будь-яке інша вправа, ви повинні починати з використання лише дуже невеликих обтяжили.

Згинання рук на тренажері

Мета: розвиток біцепсів.

Сядьте в тренажер і візьміться за його рукояті. Згинайте руки вгору та упору. Поверніться у вихідну позицію.

Згинання рук на блоці

Мета: збільшення висоти біцепсів.

Згинання рук робиться за допомогою нижнього блоку. Візьміть в руки стрижень хватом знизу, долоні приблизно на ширині плечей. Утримуючи лікті нерухомо з боків тулуба, розігніть руки вниз до повного витягування біцепсів. Не рухаючи ліктями, підніміть стрижень вгору до підборіддя. У верхній крапці напружте м'язи, потім повільно опустите стрижень, випрямивши руки і витягнувши біцепси.

Французький жим штанги лежачи

Мета: опрацьовування всієї поверхні трицепсів.

Лягаєте на спину і тримаєте гриф штанги в піднятих верх руках. Опустите його повільно до лоба, а потім піднімайте знову до випрямлення рук. Цю вправу опрацьовує весь регіон трицепса, і воно вважається за чудовий рух, що будує масу.



Жим вниз на високому блоці

Мета: розвиток трицепсів.

Вправа виконується на верхньому блоці. У вихідній позиції пряма рукоять блоку знаходиться ледве нижчим за рівень грудей. Зачинайте, тримаючись за рукоять високого блоку хватом на ширині 5-20 см між кистями. Тепер натискуйте вниз, поки руки не випрямляться. Відпустите, і повторюйте. Більшість культуристів під час цієї вправи притискують лікті до боків. Окремі ж атлети навмисно тримають лікті розставленими в сторони, і нахиляються вперед. Вибір - за вами.

Віджимання на паралельних брусах

Мета: збільшення товщини трицепсів, особливо в нижній частці.

Майк Ментцер дуже хвалить цю вправу. Починайте з випрямлених рук, а ступні з'єднаєте внизу, під торсом. Опускайтеся вниз, в той же час, зберігаючи лікті притиснутими до торсу, а потім віджимайтеся вгору, і повторюйте. Коли ви станете досить сильними, щоб проробляти 12-15 повторень, додайте опір, або затиснувши гантель між стегнами і схрестивши ноги в кісточках, або прикріпивши залізні диски до поясу для віджимань, який розроблений спеціально для цього завдання.

Віджимання в тренажері

Мета: збільшення товщини трицепсів.

Прийміть положення упору на руках. На початку вправи руки мають бути прямими. Потім, згинаючи руки в ліктях, повільно опускайтеся якнайнижче. Випрямляючи руки, повертайтеся в початкове положення. Платформа рухатиметься разом з вами, переймаючи на себе частку вашої ваги. Для кожного нового сету зменшуйте вагу, яка бере на себе платформа.

Розгинання руки з гантеллю в нахилі

Мета: розвиток верхньої частки трицепсів.

Це вправа - ще один фаворит у сьогоднішніх мускульних атлетів-професіоналів. Нахилитеся вперед так, щоб ваш торс виявився паралельним підлозі. Тримаєте гантель в одній руці, і тримаєтеся за яку-небудь опору іншою рукою. Піднімайте і опускайте гантель в рівномірному темпі, зберігаючи верхню частку руки на одній лінії з вашим тулубом, і паралельно підлозі. Зберігайте верхню частку вашої працюючої руки щільно притиснутою до тіла поряд з талією.

Розгинання рук в нахилі

Мета: розвиток верхньої частки трицепсів.

Візьміть гантелі в обидві руки, нахилитеся вперед так, щоб тіло було майже паралельне підлозі. Ледве зігніть коліна, знайдіть для себе комфортну стійку. Зігніть лікті, притисніть верхні частки рук до боків. З цієї позиції розгинайте руки назад до паралелі з підлогою. У верхній крапці зупините вагу на пару секунд і додатково напружте трицепси. Повільно повертайтеся в початкове положення. Вправу також можна виконувати і однією рукою.

Розгинання рук на нижньому блоці

Мета: розвиток середньої частки трицепса.

Встаньте на коліна спиною до блокового пристрою. Зігнувши руки в ліктях, візьміться за рукоятку блоку. Долоні "дивляться" вгору. Верхні частки рук тримаєте як можна ближчим до голови. Зачинайте розпрямляти руки до паралелі з підлогою. У момент повного розпрямлення ліктів на секунду затримаєтеся. Потім повільно повертайтеся у вихідну позицію.

Розгинання рук з гантеллю

Мета: розвиток середньої частки трицепса.

Цю вправу можна виконувати сидячи. У вихідній позиції тримаєте гантель обома руками за головою, лікті мають бути зігнуті і притиснуті до голови.Розгинаючи руки, підніміть гантель над головою. У верхній крапці повністю розпрямите ліктьові суглоби. Повільно поверніться в початкове положення.

Розгинання рук на верхньому блоці

Мета: розвиток середньої частки трицепса.

Прийміть похиле, надійно урівноважене положення, тримаючи пряму рукоять трицепса, прикріплену до троса латеральної машини. Зберігаючи верхні частки рук направленими строго вперед в ході всієї вправи, випрямите руки в ліктях. Зачинайте рух повільно, без смикання. Це - чудова вправа для зовнішньої голівки трицепса.

Розгинання рук на нижньому блоці

Мета: розвиток середньої частки трицепса.

Встаньте на коліна спиною до блокового пристрою. Зігнувши руки в ліктях, візьміться за рукоятку блоку. Долоні "дивляться" вгору. Верхні частки рук тримаєте як можна ближчим до голови. Зачинайте розпрямляти руки до паралелі з підлогою. У момент повного розпрямлення ліктів на секунду затримаєтеся. Потім повільно повертайтеся у вихідну позицію.

Згинання рук в ліктях зворотним хватом

Мета: розвиток верхньої частки передпліччя.

При згинанні рук в ліктях зворотним хватом користуйтеся штангою з прямим, а не зігнутим грифом. Коли ви піднімаєте штангу від стегон по дузі вгору, то відхилюєте зап'ястя назад і повністю напружуєте верхній відділ передпліччя. Багато атлетів при згинань рук в ліктях зворотним хватом відхиляються назад, хоча насправді треба нахилятися трохи вперед. Це ще більше ізолює м'язи рук, надає постійне навантаження на передпліччя і дозволяє виконувати рухи набагато точніше.

Згинання рук в ліктях зворотним хватом краще виконувати на деяких тренажерах і па "лаві Ськотта". Проте, незалежно від способу виконання цієї вправи, постійно пам'ятаєте про широту амплітуди рухів. Починаючи його з гранично низької крапки, повільно, постійно контролюючи виконання, досягнете максимально високого положення. Не забувайте також про те, що на всіх рівнях підготовки на зап'ястя і передпліччя добре діють згинання рук в ліктях з важкою штангою (звичайним хватом), "обманне" згинання рук в ліктях, розгинання рук в ліктях і ціла лава інших вправ.

Підтягування на щаблині вузьким зворотним хватом

Мета: розвиток біцепсів.

Це приголомшлива вправа, що будує біцепси, дуже специфічна. Замість того щоб руки рухалися убік від торсу, ваш торс наближається до рук.

Вхопитеся над головою за горизонтальну щаблину хватом знизу так, щоб ваші мізинці опинилися на щаблині на відстані 15-30 див. Зачинаючи з положення "мертвого вису", з повністю випрямленими руками, підтягуйтеся вгору, поки ваше підборіддя не виявиться вищим за рівень щаблини. Опускайтеся, зберігаючи контроль над рухом, і повторюйте.

Згинання рук в зап'ястях звичайним хватом

Мета: розвиток внутрішньої частки передпліччя.

Сядьте на лаву і покладете на неї передпліччя так, щоб зап'ястя і кисті звішувалися з краю. Розгинаючи руки в зап'ястях, опустите штангу вниз, дайте штанзі скотитися до кінчиків пальців. Перекотите гриф назад в долоні і як можна вище підніміть штангу, не відриваючи передпліччя від лави. Вправу також можна виконувати з гантелями.

Є один гарний спосіб потужного стимулювання передпліччя. Після згинань рук в зап'ястях, коли ви вже не можете зробити жодного повторення, просто потримаєте штангу на пальцях, а потім напружте їх, стискуючи і розтискавши кулаки і підключаючи тим самим до роботи що небагато залишилися незадіяними м'язові волокна.

Згинання рук в зап'ястях зворотним хватом

Мета: розвиток зовнішньої частки передпліччя.

Візьміть штангу хватом зверху. Покладете передпліччя на стегна так, щоб вони були паралельні підлозі, а зап'ястя і кисті вільно звішувалися з колін. Руки в зап'ястях зігніть попереду опустите штангу якнайнижче. Потім розігніть їх знову вгору і як можна вище підніміть штангу. Вправу також можна виконувати з гантелями.

Оцініть статтю

Полезная информация
 
Неполная информация
 
Бесполезная информация
 

Також радимо подивитись

Схожі та рекомендовані статті Схожі та рекомендовані питання

Коментарі

RU макс 2008-10-16 19:06 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
мне 12 лет, но я поднимаю штангу 90 кг и могу отжаться на одной руке 100 раз. но подтягиваюсь 50 раз, что мне делать?
тоша. 2009-11-30 18:43 #
90 берёт. Мне 17 я 2года качаюсь и на грудь 80 тока беру и всего22раза подтягиваюсь
NO Йа ёпте.. 2010-03-09 20:03 #
может ты и подтягиваешься 22 раза, значит руки у тебя слабые...мозги врубай иногда
RU вован 2010-08-12 19:20 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
[удалено за мат]
RU лифтер 2010-08-14 00:22 #
130слабо
UA Монстрооо 2010-09-25 13:40 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
Жрите стероиды чуваки и тягайте по больше железа и всё наладится !!!!
RU никитос 2010-11-18 17:06 #
Ну ты, извините, и дурак! Стероиды и анаболики сделают с тобой такое... до конца жизни будешь жалеть, что принял.
RU shaul 2011-04-02 22:55 #
никитос тему рельную говоришь.......мой друг из-за них в больницу попал...передозировка...хотел чтоб мышцы на руках после разрывов быстро восстанавливались...баклан б..л..я...
RU роман 2011-06-29 18:45 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
слушай пацаны как мышцы рук накачать за 5 дней
RU sanno 2011-04-18 13:04 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
Ничего не будет от стероидов, кроме конечно больших мышц и отличных результатов...я сам сейчас начал применять анабол так ваще норм попёрло.
никитос"стероиды и анаболики сделают с тобой такое ... до конца жизни будешь жалеть, что принял..." ты сам пробовал чтобы утверждать? почитайте побольше хорошей литературы малолетки
KZ Erik Zinger 2011-05-15 16:28 #
Кому ты лечишь?Это щас у тебя все нормально а потом жалеть будешь пацаны говорили а сам не пробовал.на ошибках учатся но не на своих!
KZ Erik Zinger 2011-05-15 16:25 #
После этих таблеток,и т.д. сердце слабеет и выносливости не будет!
UA Игорь 2011-06-17 00:03 #
Выносливости будет дохрена! Просто через лет так 7-8 у тебя будет шалить сердечко!))
RU ник 2011-06-29 18:43 #
вы все пиздите ребятки
RU витька 2011-06-27 13:49 #
самый зае..бат..ый аноболик сырое ецо
UZ JAM_AVATAR 2010-09-27 21:19 #
a ti vapshe zatknis
130 slabo
esli slobo to ya,
to ya v armiyu ne goden
UA Stop 2011-01-18 22:20 #
не то что слабые, штанга качает совсем иную группу мышц!
я тоже начал с гантель тягал 24 кг на каждую руку где то под полтину , а потом на турнике или брусьях вообще ничего не мог!
потом просто смешал все и все шикарно!
UA Игорь 2011-06-17 00:01 #
Мне 17 у меня банка 43см и я подтягиваюсь 20 рас! И что у меня руки тоже слабые? Сам то сколько рас зделаешь?)
UZ Дима 2010-07-05 23:31 #
ну если ты целыми днями кушаешь анаболики и тому подобное то мб это и правда
НО! они тя убьют года за пол так что на вряд ли
RU barlog 2010-07-29 15:10 #
согласен с Димой
RU никитос 2010-11-18 17:07 #
и я тоже согласен!!!
UA Stop 2011-01-18 22:16 #
а у меня свой анаболик: три белка молоко и творог, все вместе и каждое утро пить выходить на турники или просто брать гантели!
а в идеале есть много мясо рыбы и риса !
RU Лёха 2011-05-22 11:52 #
Рыбы много нельзя в ней фосфора много если много есть то светиться начнешь!
тут если почитать,то тут есть люди в 14 лет здоровее ШВАРЦА XDDD
KZ Берсерк 2010-07-16 20:57 #
Уделяй больше времени турнику и брусьям ,заодно займись пресом -мне помогло!
RU гапарь 2011-05-16 22:30 #
секс тоже спорт такчто саси хуй
KZ Stasiken 2010-07-17 17:29 #
слышь про то что ты можешь поднять 90 кг можно поверить. Но это при условии что ты сам весишь больше 100. Я качаюсь с 14 лет но подтягиваюсь 25 раз. И жму от груди 80 хотя мне уже 16. Крутик Ёпт
RU никита 2010-11-18 16:59 #
Ты чушь не пори...
UA Антон 2010-08-17 18:11 #
Макс, ты наверное забыл дописать, что в мечтах!
Даже в 20 лет не все парни это смогут, я молчу про 100 раз на одной руке!
И еще если бы ты 100 раз на одной руке отжимался то у тебя уже разбился локтевая кость от такой нагрузки!
UA Макс 2010-08-19 19:25 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
щас 22, в 16 весил 55 занимался тяжолой отлетикой брал на груть 110кг,
UA Доминик 2010-10-03 09:40 #
а русский, так и не выучил
UA Vlad_MUZ 2010-11-03 22:01 #
что правда, то правда... и вообше... меня поражают россияне, которые русский язык знают хуже чем некоторые украинцы.... это ЖЕСТЬ!!!
AZ Азербайджанец 2011-07-09 12:04 #
А меня порожают русские которые русский знают хуже азербайджанцев)
KZ KyJITypucT 2011-07-17 21:51 #
ЭЭ макс не пизди,че ты пиздишь,да и потом мне то че,главное ты в реальности не можешь этого,сидишь в инете пиздишь,а сам наверное во дворе за шестерку ходишь,пизжабол
UA Stop 2011-01-18 22:07 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
не разбилось бы!
это не возможно, кость выдерживает до 200 кг. а больше чем он сам он не надавит!
UA Игорь 2011-06-16 23:58 #
Какой 100 рас моровой рекорд 400 на одной руке а он в 14 100 делает! Вы такое видели?
PL Это знать не обязательно 2010-08-23 17:34 #
Ты бы поменьше врал, качок, это не реально для ТЕБЯ
UZ JAM_AVATAR 2010-09-27 21:12 #
[удалено за мат]
KZ Рамистан 2010-10-07 23:09 #
[удалено за мат]
KZ Alisher 2010-10-20 19:31 #
Mne 15 let podnimaiu 82kg watangu!!! A tebe 12 let uaxaxaxaxa 90 kg obosrat'sia i ne vstat' ))))
RU ник 2011-04-13 20:00 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
мне 14 и я поднимаю 120 правда елел еле и с 5 раза и надрываю спину
UA Игорь 2011-06-16 23:56 #
Не базарь! Ты прям геракл!)
PL Илья 2012-05-16 11:51 #
да вы тут все пиздаболы
RU БОКСЁРИК 2011-06-29 15:00 #
да это всё фигня!!! так малыш за компом сидит!!! ху... несёт
AZ Шахин Гафаров 2011-07-09 11:59 #
да мне 16 поднимаю 88 кг. А ещо Костя ни какой ты не чемпион не пизди!
KZ Костя 2010-10-19 14:27 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
Чувак да ты упал..Мне 14 я поднимаю 60кг..Чемпион по россии..По легкой атлетике.. кидаю молот,едро..
RU борцуха 2011-05-22 22:16 #
ядро пишется через "Я"!!!и давай не пизди!
RU Антон 2010-12-01 22:35 #
в 12 лет у тебя еще не сформировалось тело и даже, попробовав поднять 90 кг от груди, ты просто разорвешь себе мышцы и получишь травму, после которой со спортом завяжешь! в твоем возрасте такая нагрузка просто напросто отслоит твои слабенькие мышцы!
UA Игорь 2011-06-16 23:55 #
Я вам скажу так. Он просто решил вы**нуться, что может поднять 90кг в 14 лет! Мне 17, я уже год занимаюсь и 80 только 5 раз делаю! А он в 14 её поднимает! :)
MD Дмитрий 2011-06-28 01:12 #
Игорь ну ты даёшь))) я занимаюсь всего одну неделю и подымаю больше чем ты!)) я с первого дня начал с 60 кг. а на второй день уже работал с весом 80 кг.!))
MD Дмитрий 2011-06-28 01:16 #
а примерно через пять дней уже подымал 90 кг. 5 раз!!..))
AZ Шахин Гафаров 2011-07-09 11:55 #
Вы думаете чем ьольше тем лше? лучше вы с нормальнами гантелями или с гирями занимались 90 кило ето не нормально, вы можете скалиоз подхватить так что занимайтесь нормальными 10-15 кг. гаптелями фигура всёравно будет. А ещо если вы тяжелые штанги будете поднимать вы останетесь в своем росте и выше не будете(
RU Лось 2010-12-10 02:13 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
Дети, зачем вам грудь? Она в старости обвиснет и вы будете смешно выглядеть) Или вы думаете, что это красиво и вы будете нравится девушкам? Вы сильно заблуждаетесь)
RU ДЕН 2011-02-03 16:40 #
Ничего подобного, если поддерживать фигуру, то она не обвиснет.
UA Игорь 2011-06-16 23:52 #
Нет ты не прав она обвиснет в любом случае! Вот мой дед тоже был качком и теперь у него все обвисает!)
KZ Asset 2011-09-14 09:08 #
Da elki palki,po4emu vse boyatsya togo 4to iz za ka4alki v starosti vse budet viset..Da ti ho4ew skazat 4to esli ne zanimatsya to ni4ego viset ne budet.Vse ravno zanimaewsya ti ili net-vse odnozna4no budet viset.Kaif v tom 4to ti nasladiwsya etim was esli zanimaewsya i po4uvstvuew kak eto pomogaet vo vsem,ili iskat otgovorki 4to bi ne zanimatsya.
RU Диман 2011-05-06 16:29 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
слышь умник сам то поди дрищ сидишь за компом !
KZ Erik Zinger 2011-05-15 16:19 #
Вась ты это мне что ли?
KZ Erik Zinger 2011-05-15 16:12 #
Что будет в старости это будет не скоро!Но мы и потом ченьть придумаем!
UA Игорь 2011-06-16 23:50 #
А у нас в старости будут жены, которым будет все равно какая у тебя грудь! А в молодости надо заниматься, чтобы в старости была жена красивая!)
RU витька 2011-06-25 15:45 #
Жена любить будет какой есть, а девочки тают просто, вешаются на шею.
RU артём 2011-07-04 14:43 #
Висеть будет все, даже бицепс. Но это если не тренироваться, а вести не подвижный образ жизни
AZ Шахин Гафаров 2011-07-09 11:49 #
Я хочу чтобы у меня фигура было нормальной а как сделать чтобы грудь не было большушим?
KZ alex 2010-12-15 16:09 #
с чего лучше начинать, чтобы была красивое тело сложение?
RU дмитрий 2011-02-12 16:34 #
Чтобы было красивое тело, качай больше пресс, грудак (то есть штангу широким хватом) и бицепс.
RU тёма 2011-02-28 07:31 #
а можно ли накачать грудь подтягиванием на перекладине?
UZ вы 2011-03-18 17:05 #
можно! но отжимания и штанга лучше!
RU витька 2011-06-27 14:00 #
самый заебатый инвентарь это брусья я наних в первые начал качятся :-)
KZ KyJITypucT 2011-07-17 21:45 #
НИЧЕ СЕБЕ,А ТЕ СКОКО ЛЕТ?я на брусьях фигачу по полной))эффект нифиговый
AZ Шахин Гафаров 2011-07-09 11:46 #
а сколько именно вы имеете в виду отжимания нужно делать для начинающих?
RU хулиган 2011-04-12 13:32 #
перекладина дает лучший эфект всему телу в общем! главное не леница на перекладине тренероватся!удачи
KZ Erik Zinger 2011-05-15 16:10 #
Конечно можно я её накачал там в первую очередь!
RU артём 2011-07-04 14:41 #
Разумеется! Берешь подтягиваешься на турнике широким хватом. Ты качаешь средние пучки. На верхние и нижние нужны разного вида отжимания. В принципе одно упражнение на ср. пучки даст тебе эффект. Сужу по собственному опыту.
KZ KyJITypucT 2011-07-17 21:44 #
Вот это круто сказал,дело говорит я тоже сам так занимался в начале и ща делаю)))
KZ Erik Zinger 2011-05-15 16:09 #
Все подтягивания какие знаешь делай все по очереди и равномерно,начинай с малого!
RU борцуха 2011-05-22 22:14 #
Для начала пробежать 1км, потом сразу на турник 5 раз, дальше 15 отжиманий и 25 приседаний! каждый день по 3 захода в течении недели. И ты красавчик :)
KZ KyJITypucT 2011-07-17 21:42 #
Купи и сделай утяжелители на ноги,встань утром в 6 30,оденься чуть чуть по зимнему и бегай до 7 30 не останавливайся возьми с собой воду,пей ее часто но немного,ведь вода уходит с потом,потом отжиматься 2подхода по 15раз,пресс 3под по 20раз,а потом уже до 120 больше нельзя(кишки порвешь,хех)))на турнике подтяг и на брусьях побольше но до конца отпускайся и поднимайся плавно,вот тогда у тя грудак будет нихуевый
RU Артём 2011-07-23 19:03 #
правельное и сбалансированное питание
RU ник 2011-04-13 20:03 #
Макс, гони меньше, ты должен быть как кличко, чтобы 100 раз на одной оуке отжаться.
KZ KyJITypucT 2011-07-17 21:37 #
ну и чего ты тут врешь?!мне 16лет я на 1руке отжимаюсь 10-15раз,штангу без базара 90для меня легко,я даже 90кг на шраги беру а на руки могу и побольше взять,и это обошлось мне за полгода,а ты капец задрал слишком!!!!Малыш не ври,в бодибилдинге нельзя врать!!!
RU витька 2010-10-06 #
макс пи***бол, мне 15, я поднимаю от груди 50кг хотя занимаюсь почти год
UA Игорь 2011-06-17 00:05 #
Вот это ты пизд*о!
UA Женя 2011-06-25 22:24 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
пиздишь мне 15 лет я поднимаю 80кг
RU Артём 2011-07-23 19:02 #
Вы все пи***болы! Др**еры, которые сидят и ничего не могут. Один штангу с нереальным весом для себя тягает, другой - про рельеф говорит, которого у него никогда небыло. Клоуны :)
UA Вениамин Штольц 2008-10-24 19:37 #
Для начала выучи русский язык!
UA Монстрооо 2010-09-25 13:42 #
В смысле?
UA ЕЛЕМЕНТ 2009-04-20 15:28 #
гном шо ти [вырезано], люди в 17-18 років 90 кг ледве беруть, а ти в 12.
UA Девушка 2010-03-16 18:44 #
Ребятки! Будьте сильными, умными, воспитанными...
Для этого увлекайтесь спортом-бег, плавание, гиманастика; читайте книги и развивайтесь; займитесь любимым делом и ... влюбитесь!!!
TM Пареть 2010-03-25 10:45 #
Хорошо! Будем сильными, умными, воспитанными!
MD кирилл 2010-06-17 18:04 #
хорошо я только что начал качаться 2 дня назад и мне 12 и я могу поднять 30-40 кг в одной руке 5-6 и подтянуться 10-15 а тому [вырезано] я не верю про 90 кг
RU Денис 2010-07-19 11:27 #
чьлбы накачаться надо побольше кушать т.к если массы не будет никогда не будет прироста хорошего
RU barlog 2010-07-29 15:16 #
Главное не перекушать а то и качаться не захочется больше
KZ Берсерк 2010-07-16 20:54 #
Разные люди бывают ,но тебе посоветую упражнение выход силы развивает битсыпци и тритсопци , попробуй.
RU barlog 2010-07-29 15:08 #
Сейчас мне 16. До того как я начал качатся и заниматься физ-рой я весил 95кг( Это было 1,5года назад). Сейчас я не уступаю своим одноклассникам по физ подготовке.
BY епт 2010-08-08 19:38 #
откормили тролля
RU Ванек 2010-08-13 15:29 #
90 кг мне 14 лет я вещу 75 и качаюсь год от груди ток 90 подымаю а ты в 12 лет
RU Ринат 2010-09-02 19:20 #
Привет всем.Подскажите как лучше всего накачать грудные мышцы чтоб прорисовались дома есть турник и гиря до 32 кг ?
мне 15 лет вешу 55кг.
RU качок 2010-09-15 18:26 #
мне 16 а и я беру 76
RU никита 2010-09-17 10:37 #
мне 16, на грудь беру 80,подтягиваюсь 35,выход силы любым хватом на перекладине оелаю 10-12 раз
RU Арсений 2010-09-19 09:09 #
подскажите как быстро накачать грудь я 45 вешу
RU Даниил 2010-09-25 11:38 #
14 лет рост 173, вес 61 кг. на грудь беру 80 подтягиваюсь 20 отжимаюсь на кулаках за один подход 55 раз. усиленно занимаюсь спортом с 11 лет и год хожу на каратэ.
RU димон 2010-10-07 17:50 #
[удалено за мат]
UA саня 2010-10-11 16:43 #
согласен
RU @ндрейк@ 2010-11-05 01:21 #
какие можно купить витамины чтоб быстрее расли мышцы рук?
RU Руслан 2011-04-01 22:48 #
аминокислоты купи и все нормально
UA толік 2010-09-11 19:44 #
подскажити как накачать грудь мне 13 лет вешу 72 кг
RU артём 2011-07-04 14:51 #
Нихрена себе!! мне через месяц 15 будет и я вешу от силы 65 кило!
UA Олег 2011-04-24 18:31 #
мне 13 качаюсь 1 месац от груди поднимаю 60 а ти год і толька 90
RU Чера 2010-10-09 21:15 #
Мне 12 лет вес 42кг рост 167см понимаю штангу 50кг подтягиваюсь 11 раз.Как накачать мышцы груди????
UA Вадим 2010-10-11 21:01 #
Пацаны мне 15 я делаю на брусьях 30 на турнике 20 и штангу жму 70 кг 15 раз!!!А твои нормативы 12-ти летние даже парень в 20 лет не сделает!!!Ты когда пишеш то хотя бы немного думай!!!
RU илюха 2010-10-14 14:44 #
подскажите как прокачать мышцы груди есть гантели по5 и турник мне17 вешу 65 рост 175
KZ Костя. 2010-10-19 14:26 #
На брусьях учись делать..Очень помогает..
RU Геннадий 2010-10-27 01:08 #
как ты поднимаеш штангу в 90 кг мне 14 лет у мя мускулатура как у 11 классника я поднимал максимальное 80 кг
NO метис 2010-10-28 23:45 #
качок не значит сильный.....мышцы это только рельеф...вся сила внутри....
RU Роман 2011-03-16 21:46 #
согласен)))))не главное рельеф а главное какая сила внутри!!!
RU Никита 2010-11-13 12:51 #
Мне 19, полгода назад качался 6 месяцев, подтягивался 20 ровно широким хватом и 15 обычным, от груди 90, ноги под углом 45 градусов 200 брал, под углом примерно 30-25 брал по 220...но по малу за подход 2-3 раза поднимал и угол точно какой не помню...спустя 6 месяцев перестал, сейчас опять начал, а остеройды и анаболики это на самом деле дрянь, которая влияет и на сердце и на все органы внутри тела и потом половой мужской орган не встанет...
RU никитос 2010-11-18 17:02 #
согласен...комплекс упражнений,не забрасывать тренировки и не лениться...
UA Серый 2010-11-07 01:01 #
Этот комментарий заминусован пользователями сайта. Все равно хочу посмотреть
Я Сережа мне 14лет рост 164 см.подымаю от груди 125кг.А вам слабо!!!!!!!!!!!!!!!!!
не верите могу доказать.
RU Серёга 2010-11-08 17:56 #
а че ты про сво вес та нече не сказал ??? если у тебя вес малинький то ты столько не поднимеш, ну а если ты сам сотку вусиш тогда еше поверю
UA Серый 2010-11-09 00:23 #
вес 64кг. если ты не можеш поднять столько то не надо на остальных коситься ты думаеш что все такие дохлые как ты.
RU борцуха 2010-11-12 21:26 #
мне 18.рост 175. вес 76.
от груди на раз жму 120кг
от пола отжимаюсь 100
подтягиваюсь 35
все устраивает, хочу накачать ноги что посоветуете?
RU Андрей 2010-11-16 23:04 #
Мне 21, рост 192 см, вес 80 кг. Подтягиваюсь 10, отжимаюсь 20, на брусьях 14. Тягаю штангу с французским жимом 36.5 кг по 12 раз за подход. Прес 150 раз на полу. Добавки не кушаю, всё на здоровом питание, мясо, молоко...
Сильно разбарабанило плечи, и руки ниже локтей, грудь есть. Проблема с бицепсом и трицепсом, очень не хотят развиваться, что посоветуете?
RU никитос 2010-11-18 16:54 #
60 раз в день то есть три раза в день по 20 раз подтягиваешься обратным хватом... мне помогло...можно со штангой или с гантелями тоесть сгибания разгибания но не каждый день!!! Через каждые 3 дня!!!!
RU Руслан 2010-11-22 21:50 #
А мне 14 лет. Рост 179. Вес 74 кг.
На грудь беру 85 кг.
Прочитал все комменты, в шоке... Пацан же просто постебался над вами, а вы, дураки, повелись!
KZ макс 2010-11-26 12:41 #
парни мне 18 лет вешу 85 кг жим лёжа буру 145 а вот с подтягиванием туговато всего 15 раз. сколько стараюсь больше не могу!а занимаюсь всего полтора года
RU Алекс 2010-12-30 11:30 #
С гирей приседай и бегай больше. как легкоатлет советую.
RU Мен 2011-01-11 20:21 #
Делай приседания со штангой 50-80 кг на плечи, ноги чуть шире плеч, присяд на 90 градусов
RU sanek19966 2011-05-27 12:15 #
мне 14 вешу 52 кг рост 167 см поднимаю штангу 40 кг 10 раз поднимаю , гантэлю 10 кг поднимаю 50 раз подтягиваюсь 10 раз
UA костя 2010-11-23 13:51 #
макс.... не пори фигню врёш как дурак думаеш ктото купился ....
RU Александр 2010-12-01 10:57 #
Может быть, у меня в колледже приятелю 18 лет, весит 85 кг. Качается 4 года, лежа берет 150 кг. так такого увидишь от страха пс...
RU Александр 2010-12-01 11:00 #
Так он не может вообще подтянутся, не те мышцы развиты.
KZ Дима 2011-02-08 19:50 #
Люди кто знает? У меня вес 70 кг, сколько мне нужно накидывать вес в спортзале, чтобы не надорвать мышцы? Подскажите кто знает заранее спасибо.
KZ Мишаня 2011-04-14 19:10 #
У меня такой же вес 70 кг(69). Но я гонял с 90 кг. Занимаюсь классической борьбой. Вот от груди тяну 80 кг, но начал с 60. Кручу блин 20 кг. Начинал с 15 кг. Турник раз 10 сделаю, брусья 15-20. Вот заметил, что тем больше тягаю железо, тем меньше могу делать отжимания, брусья, турник. Надо как - то смешивать. Бицепс есть, но просто не выделяется, как его выделить?)
UA ДІМОН 2011-06-11 16:19 #
в мене вага 45 кг я беру лежачи150кг ага сируни бля
RU core i3 550 2011-03-12 00:26 #
Хотел спросить почему вредно на ночь мышцы качать? и еще пресс надо качать днем и вечером? а с мышцами рук каждый день можно? или через день? или как? пишите плиз мне 17, вес - 62, рост - 184.
AZ valera 2011-03-15 06:29 #
Я раньше тоже качался, причём очень старательно! До того старательно,что спину сорвал! Всем желаю успехов на этом поприще,главное, не переусердствовать!
KZ Кирилл 2011-03-22 20:37 #
Люди, мне 14. Вешу 35. Рост 153см. Подтягиваюсь 8 раз. Гирю 5кг по 50 раз на руку беру в общем по 100 раз. Пресс 110раз беру. Как грудак накачать?
BY жека 2011-07-21 15:29 #
вес 35? в 14 лет? я б на твоем месте вообще перестал все делать и сходил бы к врачу! начни есть нормально а не 1 аз в день л как ты там еш я хз. Грудак те. Ты такими темпами через 1-2 года в больничке будеш лежать с ложки тя кормить будут.
UA Ярик 2011-03-22 23:24 #
Мне 14, вес - 50, рост - 165. Хочу начать качать мышцы. Что посоветуете?
EE саня 2011-06-27 20:13 #
нужно полюбить ето дело стать фанатом и гланое неперезаниматься на первых парах стероиды хавать или нет думаите сами еси хотите стать профи то без них ни как я например их неупотреблял вес мой 130 жим лежа 155 впринципе для моего веса ето не так много занимаюся с 17 лет с небольшими передышками сечас мне 23 силу каторую я развил без стероидов всегда теперь будет со мной так што думаите каким путем вы паидете
RU серега 2012-02-20 20:29 #
Мне 14 я потягиваясь 30 раз отжимаюсь 90-120 раз, я разработал спец. Методику для роста мышц, если кого заинтерисовало прошу писать в скайп или звонить по тел. 89195206472
DE Аскар1999 2011-04-05 12:46 #
Мне 11 лет и я не могу качаться так быстро я оджимаюсь 60 раз м у меня есть тренажор у мя токо чуть чуть вышли грудь и мышцы и пресс!!!!!!
RU Дмитрий 2011-04-30 06:44 #
Здравствуйте!
мне 16 лет.
жим лёжа: 100кг
приседание: 80кг
становая тяга: 125кг
я могу начать занимать профессионально или это маленькие результаты? вешу 60кг
UA Никита 2011-05-07 21:34 #
мне 18 жым лёжа 123кг становная тяга 150
RU 20000rus 2011-05-11 16:03 #
А вот вы штангу тягаете,а сколько подтягиваетесь? физ. силы у вас нету!
RU ОМОН-34rus 2011-05-11 17:42 #
пацаны сила не в мышцах))) качки только громче падают!!)) занимайтесь боевыми видами спорта там вы и накачаетесь и драться научитесь . я считаю что любой пацан должен уметь постоять за себя!! а большие мышцы тупо вые**бон перед девками!! как говориться не выёбыва***йся и не не будешь Выеба**н!! удачи в спорте
KZ Нур из Kz 2011-05-18 13:42 #
Согласен левые понты тут некчему Турник,брусья и лапы бить на технику спаринки и тому подобное больше не чё ненадо,а качка даже если ты нечё непринимаешь всё равно даёт нагрузку на сердце лучше свой вес на турнике и брусьях тягать и меньше ВЫ*БЫВАТСЯ
KZ Nur из KZ 2011-05-18 13:48 #
рост 183 вес 71 брусья 30 раз за подход Турник 25 за подход НА*ХУЙ всех качков вы*бываетесь больше сила не в мыщцах!!!
UA TaL 2011-06-09 08:34 #
Пока прочитал весь диалог , насмеялся бывают же " Спортсмены" ахаххаха
UA САНЯ 2011-06-03 16:26 #
ЗДАРОВА мне 17
на турнику 30 ,на брусьях 50,гантелю на 32 кг 20 раз,занемаюсь тайським боксом)
всем остальным успехов)но посоветую ходить на тайський бокс ето круть)
иван 2011-06-14 21:04 #
народ помогите я иванн мне 15 лет вешу 75 штангу не пробовал .от пола не получается так как серьезный перелом руки был.гантели 8 кг тягаю около 180 раз .подскажите как накачать мышцы груди
KZ Антон 2011-06-30 11:14 #
Иван,попробуй делать разводку,только бери вес по меньше есль рука будет болеть....штангу жилательно попробывать,так как на мой вид самый простой и удобный способ накачать грудь,но вот с рукой эт конечнож проблема.....,но всеравно лудше пока грудь оставь,бегай(тольк вечерком,утром сердце посадишь....есль хочешь утром бегать делай ооч хорошую разминку на все группы мышц и суставов,так как утром тело еще спит,и нагрузка дает большой удар по организму),качай пресс,приседай,шею,спину качай....а потом када рука уже окрепнит периходи на отжимания от пола,брусья и подтягивания.........есль конечно ж у тея цель накачать тело и иметь красивую фигуру...!!!!!Желаю удачи=)))))
KZ Никитос646 2011-06-16 15:24 #
Салам всем,мне 14 вот через 6 месецев будет 15,мой рост 177 и 75 кг,с 9 лет занимался боевым самбо,потом проблемы с позвоночником и пришлось завязать с борьбой занимался до 14 лет,в 9 лет весил 35 кг в 13 лет весил 65 кг потом пошел заниматься водным поло и начал ходить в качалку и за 11 месецев 10 кг набрал,поднимаю 85 кг пока больше нельзя,укрепляю мышцы спины,но чуствую 100 осилю,с преседанием,отжиманием и т.д. без проблем,подтягивание по 15 раз по 5 подходов,3км бегаю за 9 минут и 25 сек,отжимание 45 раз,приседание 200,пресс 300раз,50метров плаваю за 34 секунды,100метров 1м,09сек(кролем),питание придерживаюсь как больше морепродуктов,рыбий жир и вареное масо особенно,Мак а то что тянешь 90кг это пиздешь ,советую просто бегать,отжиматься,турник ,брусья и плаванье(мое мнение)
UA Zhenya 2011-06-25 22:21 #
мне 15 лет я поднимаю штангу с весом 80кг
PL Abdrasul 2011-08-31 07:40 #
мне 12 лет я качаюсь 1 месяц я жму от груди 25кг 15 раз это норма ?
RU sam 2011-12-27 19:39 #
Нее.Мне 11 жму от груди 50кг 20 раз
IS Космач 2012-03-26 21:30 #
Я ребятки отсидел уже 15 лет, и скажу я вам если вы бы забазлали подобную хрень в лагерях, зачмотрили бы вас только так, и упарашили бы. Я видал качков которые 20 лет занимались штангой. А не несли порожняк на сайтах, и не хвастали результатами.
IS Космач 2012-03-26 21:25 #
Посидел почитал. Чушь беспредельная.такое ощущение что здесь одна чморота сидит хакерная и херню несет как курица яйца. Ублюдки, люди десятками лет занимаюются чтобы подобный вес поднять.
RU влад 2012-04-23 14:05 #
вот я про то же пиздаболы все сидят тут еше ебанул бы кто нибуть что одной руй штангу 200кг поднимает!
RU влад 2012-04-23 14:02 #
иди убейся алень! а то с 80 килограмм штангу тигаешь пади с килограмм 8 тигаешь и то с просерам
US Bagels 2012-05-21 06:57 #
Privet patsani.
vot chitau vashi vse razgovori i prosto porajaus: naskolko ludi mogyt bit glupie no pitautsa pokazat chto znaut bolshe drygix. Ya reshil vam napisat, potomy chto ymenya rastyt 2 malchika kotorie eche ne ponimaut kak rabotaet telo i mishtsi no znaut odno: chtobi chego-to dobitsa nado mnogo rabotat.
Mne 42 goda i ya taskau jelezo yje 12 let. Talkau ot grydi 205 kg i tak dalee, poetomy skajy, esli xochesh xoroshuy figury, nado zanimatsa (kombinirovat i tyrnik i brysa i shtangi i ganteli). Pitanie - OCHEN VAJNO a vot begat po ytram - eto yje zavisit ot togo chego ti xochesh dobitsa. Esli xochesh xydet - nado begat a esli xochesh chtobi tvoi mishtsi nachali nabirat formy - ne begai.
Vsem nailychie pojelania v vashix nachinaniax.
UA Тарас 2014-06-18 13:23 #
Головне не перестаратися. Як накачати руки: біцепс http: //bearlog. com. ua/sport-zdorovya/fitnes/osnovni-principi-progresu/

Поради до статті

Совет от Руслана

Статті-Синоніми

Як накачати м'язи рук Вправи для м'язів рук Як накачати м'язи рук - біцепси, трицепси, преплечья Згинання рук зі штангою стоячи Згинання рук з гантелями сидячи на похилій лаві Концентровані згинання рук Почергове згинання рук з гантелями Згинання рук з гантелями стоячи Згинання рук на лаві Скотта Згинання рук з гантелями лежачи на горизонтальній лаві Підтягування на поперечині вузьким зворотним хватом Згинання рук на тренажері Згинання рук на блоці Французький жим штанги лежачи Жим лежачи на лаві вузьким хватом Жим вниз на високому блоці Віджимання на паралельних брусах Віджимання в тренажері Розгинання руки з гантеллю в нахилі Розгинання рук в нахилі Розгинання рук з гантеллю Розгинання рук на верхньому блоці Розгинання рук на нижньому блоці Згинання рук в ліктях зворотним хватом Згинання рук в зап'ястях звичайним хватом Згинання рук в зап'ястях зворотним хватом